Unde se livrează produsele  ?

Efectuăm livrări pentru produsele noastre oriunde în România, acestea vor ajunge în stare perfectă în orice localitate din România.

Cum se face livrarea?

Produsele se livrează la adresa şi data specificata de dvs. În cazul în care la adresa respectiva nu se afla nimeni,se va lăsa un bilet de înşţiintare sau se contactează telefonic, urmând a se încerca livrarea ulterior. Nu putem fi făcuţi răspunzatori pentru eventualele deteriorări ale produselor perisabile atunci când nu am putut livra produsele comandate din cauza furnizarii unei adrese greşite sau pentru că nu a fost găsit nimeni la adresa specificată.

Pentru comenzile confirmate, cu valoare de cel puţin 300 lei, beneficiaţi de livrare gratuită! Pentru coletele cu valoare totala mai mica de 300 lei,se percepe o taxa de transport de 25 lei. În cazul în care dintr-un motiv oarecare există posibilitatea întârzierii livrării, clientul urmează să fie anunţat de acest termen în cel mai scurt timp.

În orice alte situaţii, pentru stabilirea detaliilor suplimentare, se va lua legatura cu dvs. în cel mai scurt timp.

Ce se întâmplă dacă sunteţi nemulţumit de produsele primite?

Conform legislatiei din Romania, persoanele fizice pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile .Returul se va face pe baza  unui e-mail catre or.ga1487530048m-ym@1487530048eciff1487530048o1487530048 in care specificati numele produsului, data livrarii, nr facturii si observatii privind produsul , iar cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client.Rambursarea contravalorii produsului  se va face in maxim 14 zile de la retur.
Produsul returnat  nu trebuie sa fie deteriorat, nu trebuie sa fie montat si demontat ( de exemplu , ruperea plasticului cu care au fost ambulate accesoriile ),  nu trebuie sa contina urme de utilizare.Trebuie returnat in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile si etichetele intacte.Va rugam sa ambalati corespunzator produsul, intr-un ambalaj extern, astfel incat ,pe  ambalajul original , sa nu se lipeasca etichete sau sa se faca inscriptionari.Produsul trebuie insotit de toate documentele cu care a fost expediat ( factura, garantie, instructiuni ).Daca produsul returnat este deteriorat, are semne de utilizare, montaj/demontaj , si nu poate fi vandut ca produs nou, ne rezervam dreptul de a refuza prrimirea produsului sau de a percepe o taxa de pana la 30% din pretul produsului la momentul achizitionarii.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele  sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie  a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator
Drepturile consumatorilor sunt prevazute in O.U.G 34/2014.

Comenzile vor fi onorate în limita stocului disponibil.

  TOP